آغاز وبلاگ عزت دولت آبادی

دوستان من:من عزت دولت آبادی هستم ,

هدف من در این صفحه دفاع از خواست دمکراتیک و آزادی خواهانه مردم ایران است.

من قصد دارم که سیاست های رژیم خونخوار و تا دندان مسلح جمهوری اسلامی است که هر اعتراض مردمی را به خاک خون می کشد, را افشا کنم.

دوستان من مرا باگذاشتن کامنت های خود یاری کنید.

باشد که با کمک و همیاری جمعی بتوانیم با همبستگی و اتحاد تا سر نگونی جمهوری اسلامی بپیش رویم.و حکومت مردمی را بر جامعه خود مسلط کنیم ,تا در آن بچه های ما در آرامش بدون دغدغه نان وبدون ترس از آینده نا معلوم زندگی کنند.

تا مردم ما بتوانند در سایه تامین اجتماعی در خور زحمتکشان به آرامش فکر کنند.

تا سالمندان ما بتوانند سالهای بعد از بازنشتگی را با خیال آسوده از زندگی خود لذت ببرند.

تا مردم ما در سایه یک قانون بدون گریز به عدالت فکر کنند و به آن عمل کنند.

زنده باد آزادی و برابری

6 kommentarer

Lämna en kommentar